Loong tajm

Hello, nu var det typ tusen år sen jag skrev eller la upp något här. Så vi kan göra en liten update på vad som pågår och vad som pågåt. Jag har fått jobb nu efter 2 månaders praktik, På Heltid, känns amazing med en fet månadslön. Kommer vara den största degen jag någonsin tjänat. Thumps up!! Förmodligen kvar ett år åtminstonde. Trevliga arbetskamrater är det plus på med. Sen ska vi även flytta, närmre stan till en stor fin tvåa, fast det är inte fråns 1 Juli flytten sker.. Segt att vänta. Annars så har faktiskt inte så mycket hänt, gick lite kurs ett tag inom handel. Har denna vecka förresten börjat på shake diet tillsammans med Johan för att ställa vissa saker till rätta, lättast för oss båda att sköta oss och ha lite pli på att vara stränga när det gäller stora portioner och skräp. Även varit dutkiga och promenerat och jag planerar inom snar framtid börja jogga. Fast helst vill jag börja simma. Nog om det! ska inte skriva så mycket längre inlägg nu men har väl tänkt att jag ska börja spendera tid med min nya kamera som jag köpte i vintras, lite lättare att känna inspiration när man gör mer om dagarna och nu när våren är här! Så himla gött. :) dax att nana nu. poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0