Under pressure


Idag har jag gått upp tidigt och häng på Lernia,
haft genomgång om motivation, målsättning och planering. 
Och lite om hur man kan hitta jobb att söka eller hur man tar sig till jobb.  Det här med målsättning är något jag behöver öva på och planering, jag är så bra på det här med att skjuta upp saker, bortförklara saker och ja.. Ni flesta vet nog vad jag snackar om! Så tänkte göra mig en smootie, ta med ett block, tidningar och planera lite samtidigt som jag tänker sitta ute i solen så man slipper vara blekast i stan.  Kommer chilla landet resten av dagen förmodligen, måste ha energi för ett 8-timmars jobb pass imorgon.  Dax att prov jobba på det andra stället, nervöst! Men nu ska jag ta tag i organiseringen och bruneringen, ha det gött alla bloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0