Home is where you heart is



Jag saknar mitt nyfixade rum i Vansbro. Önskar jag kunde tagit med det!
Här är väggarna så gråa och beige, inget mys i det hela. 
Och jag är lite mer "mysig" i inredningen än min sambo som gillar "fyrkantig" inredning typ. 
haha det är fint, men inte för fyrkantigt. Jag gillar mjuka, fluffiga färgglada saker! ;D 
Har fixat dom där jävla frimärkerna idag, varit uppe sen 7, testade och gjorde en egen
ansiktskräm och tog ett litet bad tillsammans med en smoothie. 
Köpte mig en viol tablettask för nostalgins skull, så ska tugga på den och städa till lägenheten lite nu så gubben blir glad(eller?)! Blir att tvätta kläder och tvätta bilen idag. 
Sen på kycklingpajs middag hos Johans päron, och sedan bakning av kärleks mums!
Kommer vara död ikväll. Mhm!


Kommentarer
Postat av: enita

Du kan komma o inreda mitt rum sörru ;) mysigt o fint..dock inte annat än vitt,svart o lite rött kanske!



svar: hellyeees,,,nu har ja pungat fram bild på fb o bloggenn,cheeeck it out om du vill :*



love youuu

2012-05-05 @ 09:23:05
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0