Heart is hard to find

Hej! Idag så bjöd jag ut Johan på en kind of dejt, lite fika och bio. 
Kikade på American pie och jag tyckte den var rolig! Dock tål jag inte Jim så värst,
jag hatar verkligen hur han ska krångla till sakerna i stället för säga ifrån så gör han en röra av allt. Usch :p
Tycker inte ni att såna filmer kan vara jobbiga? Typ som trångt i kistan, jävligt jobbig film det med! 
Ingenting för mig direkt det där med invecklade klumpiduns trams, får bara panik eller damp :p
Köpte på mig nytt löshår precis, oppssyy! Kunde inte låta bli :$ Saknar mitt röda hår redan men ändå inte. Gillar inte hur (jag) tycker att smink kan skära sig med håret. Är även sugen på att köpa en ny mobil dessutom.. 
Har inte köpt en mobil i hela mitt liv, bara fått eller fått lånat eller fått. Så kanske dax. :p 
Ska strax ut på en nattpromenad i fuktiga vädret innan sängen, har lite huvudvärk och behöver röra på mig
känner jag. Har rolig mensvärk med, så den bitchen kommer väl snart med.. 



Kommentarer
Postat av: enita

"Ibland håller vi fast vid personer som vi innerst inne vet att vi borde släppa. Vi är sentimentala och rädda för att bli ensamma."

2012-05-10 @ 13:10:46
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0