A rush of blood to the head


Tjoho! Checkar in som en trött tjej, börjat gått på en kompetenskarläggnings kurs via AF/Lernia så mina dagar kommer börjas fyllas ut. Verkar vara en shysst grupp jag hamnat i!  Dock ledigt imorgon ;P Men på fredag ska jag provjobba och apro på det ringde dem från det andra stället jag var på intervju på hos i måndags och vill att jag provjobbar på tisdag och hoppades att jag skulle ha tråkigt på fredag, så tror jag har en stor chans där. Det känns skit bra och kul! Känns som saker äntligen börjar rulla på, trots allt drama som pågått och pågår lite ännu I guess.. Men börjar känna mig bättre, känna mig mer oberoende och att jag kan göra någon nytta. Att om andra saker skiter sig har jag något som håller i mig förmodligen, det känns bra och kul! Ville bara säga det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0