Do what you do




















































































Oj, var ett tag sen det skrevs någonting nu! Haft fullt upp med flytt och sånt där småplock.
Har/är även rätt krasslig, kanske sjuk till och med. Har ingen aning, haha!
Haft en rätt så nice helg, gjort hemmagjorda hamburgare, hallon cheescake och hängt med Johans päron.
Var med johan på hans tidningsbudvända tills halva striktet var klart då jag mådde illa och blev hemskjutsad.
Har i stortsett bott i sängen och nyligen tog en promenad til macken och handlade glass och choklad. yummie!
Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer just nu, men jag lever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg om någon! Vart har du flyttat? :) allt bra med dig annars? PUSS

2012-03-11 @ 17:21:42
Postat av: Malin

Och som svar på det andra, det står omnia causa fiunt, betyder "allt händer av en anledning" på latin :)

2012-03-11 @ 17:25:47
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/
Postat av: enita

tur fan att du lever,synd bara att du inte flyttat till min säng :P <3

2012-03-11 @ 20:22:15
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det brukar ju alltid vara så i början :)

Jo, det är skit bra med mig faktiskt :) får se hur länge det håller i sig nu, haha.. men nu är allt kanon! Har du skaffat dig en pojkvän?! ;)

2012-03-11 @ 22:12:09
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0