5 Månader


Nu har det gått 5 månader sen jag flyttade in hos sötsmurfen i Kalmar, känns dock som det var evigheter sen. I helgen så var vi till Stockholm och firade midsommar/pappas 50 års dag och min 21 levlars dag. Hälsade på Enita på hemvägen och sen bara dog hela söndagen. Och idag har jag varit hos tandläkaren och fått tänderna lackade, bananiga! 500 spänn, tjouffh! Skaffade även en Iphone och nytt abonemang, kört på Telia refil innan.. haha! grottmänniskan deluxe? Billigt och bra i alla fall! Nu kommer jag bara bli en såndär jävla mobilpillare.. Fan! Jag åt ingen frukost eftersom jag skulle till tandläkaren, för det är ju så pinsamt om man slarvbostar och har kvar halva mackan i munnen, plus att jag inte är frukostmänniska.. :p Och nu med lackbajset får jag inte äta på några timmar.. Och jag är hungrig så jag funderar på att försöka sova så jag slipper vara hungrig! haha Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0