4 dagar!


Hejsan! Idag är det 4 dagar kvar om man räknar bort denna dag tills min lilla syster tar studenten. Hon som är så liten och jag som känner att jag egentligen inte alls har blivit "vuxen". Anyways, detta är en klänning jag köpte för någon vecka sen som jag funderar/förmodligen kommer ha på mig. (Beror helt på vädret med) Kommer även träffa mina päron med inklusive partners och brosan hänkar på ner hit till Kalmar.  Det är tänkt att vi ska ut och äta lunch på mitt jobb med farsan medans dom andra äter. Kan bli trevligt, kanske? Imorgon och på Onsdag har jag och Johan fått blivit erbjudna att kolla på två treor, eller om det andra var en tvåa.. Men i alla fall, den ena är på en lyxgata, så känns riktigt spännande! Är så grymt sugen på Cola idag apro på inget, och jag har gått upp. Vet inte om jag har en kines i magen, ätit dåligt skit, rört mig för lite eller fått muskler. Men ändå rör jag mig till, på och ifrån jobbet.. Men oandra sidan kan det vara muskler som väger som jag fått. Jag vet inte, men it's a bitch to think of! Eller hur ladies?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0