Shopping i Mora

Var och shoppade igår en hel del grejer för nästan 700 spänn på åhlens.. :$
men det är jag värd! Håller på färgar löshåret och hade inge bättre för mig att fördriva lite tid här och tipsa lite och så, sen ska det ätas mackor och drickas te!


Min nuvarande hårfärg jag använder, färgar min mörka utväxt mycket bra! I like!


Köpte Got2b volym puder, en bra vara.
Testade nytt torr schampoo, batiste med cocos lukt, den var grym!
Phc's heat protecting, den luktade mest sprit och vet inte om jag gillar den ännu..
Sen lite bassmink behövdes!

Kommentarer
Postat av: mary

köpte också detta märke idag, var det bra? :)

2012-02-10 @ 21:09:37
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0