Hope for the hopless

Beslutsångest.. beslutsångest, panik och uppochner..
Det är såhär att jag ska flytta, säga upp mig och ja, starta ett nytt liv. Sökte ett jobb nere i Småland i en stad som heter Älmhult på en Kina restaurang, dels för jag fick lov men det lät rätt kul. Sen visade det sig att under tiden jag väntat på att ska få höra något ifrån den finns det en person som ställer upp för mig och vill hjälpa mig ur situationen jag lever i här så jag blev inställd på att jag skulle inte få jobbet eftersom jag bor i Dalarna och sådär, så planerade, tänkte efter och beslutade tillsammans med underbara Johan att jag skulle flytta till Kalmar och dela place. Sökta jobb och kanske hitta en utbildning för att komma vidare med saker. och Idag när jag skulle säga upp mig så ringer dom ifrån Älmhult och säger att jobbet kanske är 85 % mitt samtidigt som jag står och förbereder mig för att säga upp mig. Men det är nog så att jag inte vill ha jobbet för det innebär ungefärsamma sak som dagens jobb, Jobba, jobba varje dag förutom en dag, jobba två olika pass under dagar och så vill inte jag ha det! När ska jag ha tid att umgås med någon? Ens kunna träffa någon att umgås med när jag jobbar då många inte jobbar och jag ledig när alla andra jobbar.. Så jag vet inte vad jag ska göra, men det lutar nog mot Kalmar. Imorgon bestäms allt och jag känner mig verkligen helt upp&ner och tycker detta är jobbigt! Men som sagt, imorgon kommer dommen. To be continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0