The kick inside

Well, hello again!
Ligger och kan inte somna om efter johan stack till Jobbet så kan skriva lite om helgen, som var super nauys! Vi gick ut i fredags och käkade, hyrde film och köpte ett sällskapsspel. Hade världens sämsta sömnlösa natt så var helt död på lördagen till en början men sov lite middag så kände mig bättre sen då vi stack ner till stan och handlade tillsammans med johans föräldrar, inför en tacokväll och johan var verkligen inställd för ett tacokalas som öste glatt på med taco saker på deras bekostning, haha so cute! var ASGOTT mhm! Blev sedan spel och kladdkaks mys senare när vi alla var proppmätta. Kom hem efter elva tiden, trötta som bär var vi, halv fyra på morgonen ringer johans jobbklocka, jag beslutade mig för att hänka på och dela ut tidnignar mitt i natten, trött som jag var! Men det var mysigt. Minns knappt vad vi gjorde i söndags, sov och så gjorde jag nattpannkakor! Och igår, igår åkte vi stjärtlapp så barnsliga som vi är. hehe :3 Och idag är det ju alla hjärtans dag så jag tänkte bjuda ut tjockisen på en fika och slänga ihop något överraskningsmys till kvällen. Cause he's worth it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0