May angels Leed You In

Fick ett tråkigt samtal från Dalarna idag om att mitt älskade Hjärta blivit påkörd och sedan avlivad. Känns hemskt.. Jag saknar henne så. Hon var den bästaste kissen man kunnat önska sig, egen. Och verkligen bara min, hon valde mig tillbaka lika mycket som jag valde henne. Hennes hål kan ingen fylla. Jag älskar dej, tack för den glädje du gett mig och allt vi gått igenom sen många år tillbaka. Sov gott finaste Du. <3

And if you were with me tonight,
I'd sing to you just one more time.
A song for a heart so big,
god wouldn't let it live.
May angels lead you in.
Hear you me my friend.


Kommentarer
Postat av: Towe

<3

2012-10-22 @ 20:01:04
URL: http://tsicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0