The world lays me down

Fredag och jag känner mig lame som sjutton.
Drömt en massa drömmar om min sambo senaste två nätterna som inte varit nå vidare.
+ att det är ju världens deprimerandes väder ute, mysigt men deprimerande i längden.
Drömde även att jag skulle bleka bort det röda håret och det blev blont, haha.
Funderat på sistonde så mycket på mitt hår så jag blir skadad. :p
Idag är det i alla fall meningen att vi ska dricka lite gott hemma, laga mat och försöka mysa till lägenheten.
Köpte gnuggis tattoos på skojs skull så har med dem att leka med tills Johan kommer hem. (a)
Var ute och fotade här om dagen förresten, inte hunnit kollat igenom bilderna men de kanske kommer upp några senare här. :) Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0